Overennou e brezoneg

Overennou e Brezoneg 2020

Deziad (jour)Iliz (église)Eurvez (heure)Eveziadenn (observation)
Sul 19 a viz genverIliz Dirinon10 eur 30
Sadorn 15 a viz c’hwevrec’hIliz Edern6e noz
Sul 16 a viz c’hwevrec’hIliz-parrez Landevenneg10eur
Sul 1 a viz meurzIliz Landivizio10 eur 30
Sul 15 a viz meurzIliz Dirinon10 eur 30
Sul 19 a viz ebrelIliz-parrez Landevenneg10eur
Sadorn 30 a viz maeIliz-parrez Trelevenez6e nozevid ar Pantekost
Sadorn 6 a  viz evenRumengol6e nozsul an Dreinded
Sul 19 a viz gwengoloIliz Dirinon10 eur 30
Sul 15 a viz duIliz Dirinon10 eur 30
Sul 20 a viz kerzuIliz-parrez Landevenneg10eur
Sul 17 a viz genverIliz Dirinon10 eur 30

Ablamour d’ar C’hovid 19, overenn ar zadorn d’abardaez a vzeo lidet e iliz Trelevenez da 6 eur keid ha ma vo red lezel plas etre an dud ! Goude-ze e tistroim da chapel ar Minihi.

Messe en breton
La messe du dimanche, que nous célébrons le samedi soir à 18h, sera célébrée désormais à l’église de Tréflévénez, tant que dureront les obligations liées au Covid 19. Nous retournerons à la chapelle du Minihi dès que possible.

>> Gwelit ive : Plas sevenadur hag yez Vreiz en on bodadegou a pedenn, gand an Aotrou ’n Eskob Klemant Guillon, eskob Kemper ha Leon, Pask 2004 (e galleg).