Diagoniaj Bastian Davy

Urzhiet eo bet  Bastian Davy diagon war hent ar velegiaj  e iliz Landivizio d'an 23 a viz Kerzu. Kalz a dud o deus kemeret perzh en oferenn. Brezhoneg zo bet klevet er c'hantikoù, el lennadennoù hag e komzoù Bastian ivez !
En e brezegenn en deus lavaret an Aotrou n'Eskob : " An diagon zo evidomp ar sin bev n'eo ket bet ganet Jezuz en ur palez, hag eo deuet d'hor c'haout e paourentez hor buhez. Goulenn  a ra diganeomp  kaout soursi an eil eus egile ha dreist-holl ober war-dro  ar re a vank pep tra dezho."
Kalon vat, Bastian !Bastian

Sébastien Davy a été ordonné diacre en vue du sacerdoce le 23 décembre 2018 en l'église de Landivisiau. L'assemblée était nombreuse et la langue bretonne a eu toute sa place, dans les cantiques, les lectures et aussi dans la bouche de Sébastien !
Dans son homélie, Mgr Dognin a dit : "Le diacre est pour nous le rappel vivant que Jésus n'est pas né dans un palais, qu'il est venu  nous rejoindre dans la précarité de nos vies. Qu'il nous appelle à avoir le souci les uns des autres et en particulier de ceux qui manquent de tout."
Bonne route, Sébastien !

Le blog "Feiz ha sevenadur"

• An Niverenn Nevez (168) MINIHI LEVENEZ / Nouveau numéro (168) de la revue MINIHI LEVENEZ

Dibab ar vuez / CHOISIS LA VIE

Chroniques 2018 gand Job an Irien Dibab ar vuez072019

Koumanant bloaz (Bep eil miz),
    Abonnement annuel à la revue "MINIHI LEVENEZ" : 50 €

Minihi Levenez niverenn 168, Even  2019

KLIKIT AMAÑ / CLIQUEZ ICI :
    Evid prena / Bon de commande

En hent ! 2019

Evit ar yaouankizoù

En hent !

Ar bloaz-mañ, eus an 18 d'ar 25 a viz Eost 2019, ez aimp eus Kastell-Paol da Rumengol. Ur sizhunvezh evit brassaat en hor feiz !

De la campagne à la mer, une semaine de pélé à travers le Finistère pour aller à la rencontre des communautés chrétiennes.
    Des temps exceptionnels avec plus de 100 jeunes dans une ambiance joyeuse, sportive et priante ! Marche, vélo, foot, activités nautiques, route "Ainés"...

Dates : du dimanche 18 au dimanche 25 août 2019

Public : 12/17 ans (17/20 ans sur la route Aînés)

Prix : entre 95€ et 130€

>> Renseignements et inscriptions sur le site de la pastorale des jeunes du diocèse

• Partir en Pèlerinage avec le Minihi Levenez en 2019

Pelerinachou 2019 / Pèlerinages 2019

Lokorn / Troveni : 20 a viz gouere /Troménie de Locronan : le 20 juillet 2019

Tro sant Paol 21-28 gouere / 21-28 juillet :

War roudou sant Paol a Leon euz Enez-Eusa da enez-Vaz, euz an 21 d'an 28 a viz gouere 2019.

Tro sant Paol2019

Pèlerinage à pied du dimanche 21 juillet (tôt le matin) au dimanche 28 dans l’après-midi.
    Il s’agit de découvrir le grand saint que fut saint Pol de Léon en le suivant d’après sa Vie et les lieux
    qui lui sont consacrés : l’île d’Ouessant, Lampaul-Plouarzel, Lampaul-Ploudalmézeau, Prad-Paol en Plouguerneau,
    Chapel-Pol en Brignogan, Le Folgoët, Tréflaouénan, Saint-Pol de Léon, et l’île de Batz pour le pardon de sainte Anne.

Iwerzon (Dingle hag Aran ) : 2-13 eost

Hadet o-deus ar feiz e ledenez Dingle hag e Inizi Aran, Iwerzon euz an 2 d'an 13 a viz eost 2019.

2-13 Août : Irlande (Dingle et les iles d'Aran). A la découverte du début du monachisme en Irlande.

S'inscrire rapidement pour pouvoir réserver des hébergements, en particuler sur les îles d'Aran,
    en écrivant à "Minihi Levenez 29800 Tréflévenez"

• Ar Zalmou war ar rouedad

Pedenn an deiz GF 1Ema bremañ meur a zalm war ar rouedad, war lehienn eskopti Kemper ha Leon. War ar bajenn digerri e ranker klika war "Feiz" > "Salmou".

Ar 97 salm kinniget a zo tennet euz al leor “Pedenn an deiz”, embannet e 1988 gand Minihi Levenez. Eun droidigez evid al liderez eo.

Emichañs e vo gelled kinnig an oll zalmou e brezoneg dizale.

Archives - Teuliou