Diagoniaj Bastian Davy

Urzhiet eo bet  Bastian Davy diagon war hent ar velegiaj  e iliz Landivizio d'an 23 a viz Kerzu. Kalz a dud o deus kemeret perzh en oferenn. Brezhoneg zo bet klevet er c'hantikoù, el lennadennoù hag e komzoù Bastian ivez !
En e brezegenn en deus lavaret an Aotrou n'Eskob : " An diagon zo evidomp ar sin bev n'eo ket bet ganet Jezuz en ur palez, hag eo deuet d'hor c'haout e paourentez hor buhez. Goulenn  a ra diganeomp  kaout soursi an eil eus egile ha dreist-holl ober war-dro  ar re a vank pep tra dezho."
Kalon vat, Bastian !Bastian

Sébastien Davy a été ordonné diacre en vue du sacerdoce le 23 décembre 2018 en l'église de Landivisiau. L'assemblée était nombreuse et la langue bretonne a eu toute sa place, dans les cantiques, les lectures et aussi dans la bouche de Sébastien !
Dans son homélie, Mgr Dognin a dit : "Le diacre est pour nous le rappel vivant que Jésus n'est pas né dans un palais, qu'il est venu  nous rejoindre dans la précarité de nos vies. Qu'il nous appelle à avoir le souci les uns des autres et en particulier de ceux qui manquent de tout."
Bonne route, Sébastien !

Le blog "Feiz ha sevenadur"

• C'hoariva e brezhoneg e Plougerne

C'hoarivaEr bloaz-mañ c’hoazh emañ hor skolajidi o pleustriñ a-benn bezañ prest da vont war al leurenn d’ar 24 a viz Mae evit kinnig deoc’h un nebeut pezhioù-c’hoari e brezhoneg.
    Deuit niverus !

• Setu digor béz or Zalver - Il est ouvert le tombeau du Sauveur, Alléluia !

Le Crann Résurrection GF 1c

Lamet kuit, Alleluia !

1. Lamet eo kuit ar mên ponner, Allelouia !
    Setu digor béz or Zalver, Allelouia, Allelouia !

2. Azezet war ar mên, an êl, Allelouia !
    A lavar d'ar merhed santel, Allelouia, Allelouia !

3. Arabad deoc'h kaoud aon, merhed, Allelouia !
    Adsavet eo or Mestr karet, Allelouia, Allelouia !

4. D'an Ebestel, larit gand joa, Allelouia !
    Jezuz 'zo beo, Allelouia, Allelouia, Allelouia !

Visant Seité

Elle est enlevée la lourde pierre !

1. Elle est enlevée la lourde pierre! Alléluia !
    Il est ouvert le tombeau du Sauveur, Alléluia, Alléluia !

2. Assis sur la pierre, un ange, Alléluia !
    S'adresse aux saintes femmes, Alléluia, Alléluia !

3. Femmes, ne craignez point, Alléluia !
    Il revit votre Maître bien-aimé, Alléluia, Alléluia !

4. Aux Apôtres, apprenez la bonne nouvelle :
    Alléluia ! Jésus est vivant, Alléluia, Alléluia !

> D'autres chants de Pâques sur les pages Kantikou du diocèse

• An Niverenn Nevez (167) MINIHI LEVENEZ / Nouveau numéro (167) de la revue MINIHI LEVENEZ

Un chemin / Eun hentEun hent

Un magnifique livre qui nous propose un choix de poèmes écrits par Marie-France Cavaloc et traduit en breton par le père Job an Irien. Chaque  poème est agrémenté d'une belle photographie. Bref, un recueil qu'il faut posséder dans sa bibliothèque.

Brezoneg gand Job an Irien

Koumanant bloaz (Bep eil miz),
    Abonnement annuel à la revue "MINIHI LEVENEZ" : 50 €

Minihi Levenez niverenn 167, Meurz 2019

KLIKIT AMAÑ / CLIQUEZ ICI :
    Evid prena / Bon de commande

• Partir en Pèlerinage avec le Minihi Levenez en 2019

Pelerinachou 2019 / Pèlerinages 2019

Lokorn / Troveni : 20 a viz gouere /Troménie de Locronan : le 20 juillet 2019

Tro sant Paol 21-28 gouere / 21-28 juillet :Tro sant Paol2019

Pèlerinage à pied du dimanche 21 juillet (tôt le matin) au dimanche 28 dans l’après-midi.
    Il s’agit de découvrir le grand saint que fut saint Pol de Léon en le suivant d’après sa Vie et les lieux
    qui lui sont consacrés : l’île d’Ouessant, Lampaul-Plouarzel, Lampaul-Ploudalmézeau, Prad-Paol en Plouguerneau,
    Chapel-Pol en Brignogan, Le Folgoët, Tréflaouénan, Saint-Pol de Léon, et l’île de Batz pour le pardon de sainte Anne.

Iwerzon (Dingle hag Aran ) : 2-13 eost

2-13 Août : Irlande (Dingle et les iles d'Aran). A la découverte du début du monachisme en Irlande.

S'inscrire rapidement pour pouvoir réserver des hébergements, en particuler sur les îles d'Aran,
    en écrivant à "Minihi Levenez 29800 Tréflévenez"

• Ar Zalmou war ar rouedad

Pedenn an deiz GF 1Ema bremañ meur a zalm war ar rouedad, war lehienn eskopti Kemper ha Leon. War ar bajenn digerri e ranker klika war "Feiz" > "Salmou".

Ar 97 salm kinniget a zo tennet euz al leor “Pedenn an deiz”, embannet e 1988 gand Minihi Levenez. Eun droidigez evid al liderez eo.

Emichañs e vo gelled kinnig an oll zalmou e brezoneg dizale.

Archives - Teuliou