Santigou 2019

Ur pezh-c’hoari war "Buhez Sant Gwenole"

Ar bloaz-mañ e kinnigomp, gant ur strollad skolajidi eus an eskopti,
ur pezh-c’hoari war "Buhez Sant Gwenole hag istor abbati Landeveneg".

Santigou

La vie de Saint Guénolé et de l'abbaye de Landévennec dans une pièce de théâtre

La vie de Saint Gwenolé sera jouée par 28 collégiens de la Pastorale des Jeunes du diocèse,
à l’issue de leur semaine « Santigou : foi et théâtre ».

Ur pezh-c'hoari savet gant Goulc'han Kervella, e galleg gant ur ger brezhoneg bennak. Une pièce de Goulc'han Kervella, en français, avec quelques mots de breton.
Div abadenn. Deux séances :

• Kemperle, gwener 15 a viz C'hwevrer, da 8e30 noz er sal-abadennoù eus skolaj-lise Kerbertrand.
    Quimperlé, le vendredi 15 février 2019, 20h30, salle de spectacle du collège-lycée de Kerbertrand.
  • Kemper,  sadorn 16 a viz C'hwevrer, da 3e goude lein en iliz Kerfeunteun.
    Quimper, le samedi 16 février 2019, 15h à l'église de la Trinité à Kerfeunteun, 2 rue de MIssilien.

Evit an holl. Théâtre ouvert à tous, participation libre.

Le blog "Feiz ha sevenadur"

• Retour sur la Troménie de Locronan en langue bretonne

Troveni vraz Lokorn e brezoneg d’an 20 a viz gouere 2019 Tropenie5

Tost da tri ugent den e oam deuet da heul Job an Irien sikouret gand Herve Queinnec evid an droveni vraz e brezoneg disadorn vintin.
    Poulzet gand or feiz e Doue diazezet war hini on tadou koz, gand or c’hoant da vale asamblez gand or breudeur er C’hrist, ha gand or c’harantez evid or bro hag e istor deuet beteg ennom, e oam oll unanet oc’h ober hent hag o pedi.
    A-hed an daouzeg stasion e tispake lusk or buhez evel ma red daouzeg miz ar bloaz hag hag ar pevar amzer. Bale a reem e-giz m’ho-deus greet or zent koz en or raog, unanet ganto.
    Bez e oam aketuz da zelaou ar pennadou aviel a zisklerie deom mister donedigez or Zalver, e drec’h war ar maro, hag an hent da heulia evid chom gantañ gand sikour e Spered. Anad e oa war an dremmou al levenez diwannet e kalon an dud a-hed an hent.
    Ar pez a welem hag a glevem tro dro deom, an oabl sklaêr, kaerded ar maeziou en hañv, qwenojennou bet kempennet deom, donder al litaniou hag ar c’hantikou kanet e yez or bro, lochennou ar zent fichet brao ha digemer tomm an dud o dalhe, an oll draou-ze bevet en on diabarz, pell euz trouz ar bed a hirio, o-deus greet euz an devez-se eun eienenn veo da derri or zehed e karantez Doue, peadra da rei nerz deom evid or buhez pemdezieg.
    ALC

Grande troménie de Locronan en breton le 20 juillet 2019

Nous étions près de soixante personnes à suivre Job an Irien aidé d’Hervé Queinnec pour la grande troménie en breton samedi matin.
    Poussés par notre foi en Dieu fondée sur celle de nos pères, par notre envie de marcher en groupe avec nos frères en Christ, et par notre attrait pour notre pays et son histoire venue jusqu’à nous, nous étions unis en marchant et en priant. Tromenieter
    Tout au long des douze stations se déroulait le cours de notre vie comme passent les douze mois de l’année et les quatre saisons. Nous marchions comme l’ont fait nos vieux saints avant nous, unis à eux.
    Nous étions attentifs à écouter les textes d’évangile qui proclamaient les mystères de la venue du Sauveur, sa victoire sur la mort et le chemin à suivre pour rester avec lui aidé par son Esprit. Sur les visages était visible la joie grandissant dans le cœur des gens tout au long du chemin.
    Ce que nous voyions et entendions autour de nous, le ciel clair, la beauté du paysage d’été, les chemins nettoyés pour nous, la profondeur des litanies et des cantiques chantés dans la langue de notre pays, les huttes des saints bien décorées et l’accueil chaleureux des gens qui les gardaient, tout cela vécu au plus profond de nous, loin du bruit du monde d’aujourd’hui, a fait de cette journée un ressourcement vivant pour étancher notre soif à l’amour de Dieu, de quoi renouveler nos forces pour la vie quotidienne.
    ALC

• An Niverenn Nevez (168) MINIHI LEVENEZ / Nouveau numéro (168) de la revue MINIHI LEVENEZ

Dibab ar vuez / CHOISIS LA VIE

Chroniques 2018 gand Job an Irien Dibab ar vuez072019

Koumanant bloaz (Bep eil miz),
    Abonnement annuel à la revue "MINIHI LEVENEZ" : 50 €

Minihi Levenez niverenn 168, Even  2019

KLIKIT AMAÑ / CLIQUEZ ICI :
    Evid prena / Bon de commande

En hent ! 2019

Evit ar yaouankizoù

En hent !

Ar bloaz-mañ, eus an 18 d'ar 25 a viz Eost 2019, ez aimp eus Kastell-Paol da Rumengol. Ur sizhunvezh evit brassaat en hor feiz !

De la campagne à la mer, une semaine de pélé à travers le Finistère pour aller à la rencontre des communautés chrétiennes.
    Des temps exceptionnels avec plus de 100 jeunes dans une ambiance joyeuse, sportive et priante ! Marche, vélo, foot, activités nautiques, route "Ainés"...

Dates : du dimanche 18 au dimanche 25 août 2019

Public : 12/17 ans (17/20 ans sur la route Aînés)

Prix : entre 95€ et 130€

>> Renseignements et inscriptions sur le site de la pastorale des jeunes du diocèse

• Ar Zalmou war ar rouedad

Pedenn an deiz GF 1Ema bremañ meur a zalm war ar rouedad, war lehienn eskopti Kemper ha Leon. War ar bajenn digerri e ranker klika war "Feiz" > "Salmou".

Ar 97 salm kinniget a zo tennet euz al leor “Pedenn an deiz”, embannet e 1988 gand Minihi Levenez. Eun droidigez evid al liderez eo.

Emichañs e vo gelled kinnig an oll zalmou e brezoneg dizale.

Archives - Teuliou