Joyful 2019 e Landerne

D’an 18 ha d’an 19 a viz Mae oa deut ouzhpenn 1 000 skolajiad ha lisead  betek Landerne evit kemer perzh e « Joyful ». Joyful144727
Ur bern traoù zo bet kinniget dezho : abadennoù sonnerezh, c’hoariva, c’hoarioù a bep seurt, pourmenadennoù e kêr Landerne evit dizoleiñ an ilizoù hag ivez eveljust prantadoù evit pediñ.
Deuet eo an Aotroù n’Eskob da welet anezho d’ar Sadorn.  Klozet eo bet ar gouel gant an oferenn d’ar Sul goude lein, gant lennadennoù ha diskanoù e brezhoneg !
Fromus eo bet ! Reiñ a ra kalon deomp. Un tañva eus dazont an Iliz hon eus bet !
Ha gourc’hemennoù d’ar re o deus kaset an afer da benn !

Plus de 1 000 collégiens et lycéens ont pris part au rassemblement diocésain « Joyful » à Landerneau les 18 et 19 mai.
Plusieurs activités leur ont été  proposées : concerts, théâtre, jeux en tout genre, découverte des églises de Landerneau  et bien sûr des temps pour méditer et prier.
Notre évêque est venu à leur rencontre le samedi et la fête s’est achevée par la messe le dimanche après-midi ; une place non négligeable a tété donnée à la langue bretonne !
Ce fut une belle fête, qui nous permet de garder confiance en l’avenir de l’Eglise !
Et félicitations aux organisateurs !

Retour en images        Joyful104015Joyful144649

Joyful103820

Le blog "Feiz ha sevenadur"

• An Niverenn Nevez (168) MINIHI LEVENEZ / Nouveau numéro (168) de la revue MINIHI LEVENEZ

Dibab ar vuez / CHOISIS LA VIE

Chroniques 2018 gand Job an Irien Dibab ar vuez072019

Koumanant bloaz (Bep eil miz),
    Abonnement annuel à la revue "MINIHI LEVENEZ" : 50 €

Minihi Levenez niverenn 168, Even  2019

KLIKIT AMAÑ / CLIQUEZ ICI :
    Evid prena / Bon de commande

• Ar Zalmou war ar rouedad

Pedenn an deiz GF 1Ema bremañ meur a zalm war ar rouedad, war lehienn eskopti Kemper ha Leon. War ar bajenn digerri e ranker klika war "Feiz" > "Salmou".

Ar 97 salm kinniget a zo tennet euz al leor “Pedenn an deiz”, embannet e 1988 gand Minihi Levenez. Eun droidigez evid al liderez eo.

Emichañs e vo gelled kinnig an oll zalmou e brezoneg dizale.

Archives - Teuliou