Accueil  -  Toute l'actualité FEIZ  -  Keleier  -  An Niverenn Nevez MINIHI LEVENEZ (N178 EVEN 2022)

An Niverenn Nevez MINIHI LEVENEZ (N178 EVEN 2022)

EUZ RUMENGOL D’AR FOLGOAD

An niverenn-mañ zo gouestlet d’eur studiadenn a-dost euz al liamm etre an dour hag an aoter e ilizou ha chapeliou diou barrez vraz : hini Itron-Varia Rumengol – Landerne hag hini Itron-Varia ar Folgoad – Lezneven, da lavared eo eun terouer braz euz Rozlohen da Blougerne. Eun doare eo da rei da weled penaoz eo bet fellet d’on Tadou sanka or feiz beteg en douar, ha n’eo ket er c’houmoul. D’ar rummadou a-vremañ d’he lakaad da ober gwriziou don en or c’halonou ! An dour hag an douar a youc’h deom ar zilvidigez !

Nouveau numéro de la revue MINIHI LEVENEZ (numéro 178 – Juin 2022)

De Notre-Dame de Tout-Remède à Notre-Dame du Folgoët

Ce numéro de Minihi-Levenez est consacré à une étude du lien entre l’eau et l’autel dans leurs églises et chapelles de deux grandes paroisses : celle de Rumengol-Landerneau et celle de Lesneven-Le Folgoët, c’est-à-dire un grand territoire de Rosnoën à Plouguerneau.
Elle nous permet de constater que nos Pères ont absolument voulu implanter notre foi jusque dans la terre et pas dans lez nuages. Aux générations actuelles de l’enraciner dans nos cœurs ! L’eau et la terre nous crient le salut de Dieu !

Koumanant bloaz (Bep eil miz) / Abonnement annuel à la revue « MINIHI LEVENEZ » : 50 €

Evid prena / Bon de commande

KLIKIT AMÃN / CLIQUEZ ICI