Accueil  -  Overennou e brezoneg / Messes en breton

Overennou e brezoneg / Messes en breton

Overennou e Brezoneg 2021

Deziad (jour)Iliz (église)Eurvez (heure)Eveziadenn (observation)
Sul 17 a viz genverIliz Dirinon10 eur 30
Sul 20 a viz meurzIliz Dirinon10 eur 30Ur ger galleg bennag a vo, evid ar re o dije ezomm
Yaou 1 a viz ebrelIliz Trelevenez5e goude leinYaou Gamblid
Gwener 2 a viz ebrelIliz Trelevenez5e goude leinGwener ar Groaz
Sadorn 3 a viz ebrelIliz Trelevenez5e goude leinNozvez Fask
Sul 18 a viz ebrelIliz-parrez Landevenneg10 eur
Sul 20 a viz maeIliz Dirinon10 eur 30
Sul 20 a viz evenIliz-parrez Landevenneg10 eur
Sul 11 a viz goueree chapel Landouzenn en Drenneg11 eurevid ar pardon
Sul 1 a viz eoste chapel Logildut e Sizun10 eur 30evid ar pardon
Sador 14 a viz eostIliz Rumengolda 6 eur d’abardaezevid ar pardon hanter-Eost
Sul 15 a viz eostIliz Bodiliz10 eur 30evid ar pardon
Sul 22 a viz eoste chapel Lokmaze en Drenneg11 eurevid ar pardon
Sul 17 a viz hereIliz Dirinon 10 eur 30
Sul 17 a viz here Iliz-parrez Landevenneg 10 eur
Sul 21 a viz DuIliz Dirinon 10 eur 30
Sul 19 a viz KerzuIliz-parrez Landevenneg 10 eur

E chapel ar Minihi e Trelevenez, bep sadorn d’abardaez da 6 eur-azaleg an 12 a viz Even, nemed re nivuruz e vefem, ha neuze ez afem en-dro d’an iliz.

Messe en breton
La messe du dimanche, que nous célébrons le samedi soir à 18h, sera célébrée de nouveau à la chapelle du Minihi à Tréflévénez, sauf si nous sommes trop nombreux, auquel cas nous retournerions à l’église.

>> Gwelit ive : Plas sevenadur hag yez Vreiz en on bodadegou a pedenn, gand an Aotrou ’n Eskob Klemant Guillon, eskob Kemper ha Leon, Pask 2004 (e galleg).