Accueil  -  Overennou e brezoneg / Messes en breton

Overennou e brezoneg / Messes en breton

Overennou e Brezoneg 2021

Deziad (jour)Iliz (église)Eurvez (heure)Eveziadenn (observation)
Sul 15 a viz du 2020Iliz Dirinon10 eur 30
Sul 20 a viz kerzu 2020Iliz-parrez Landevenneg10 eur
Sul 17 a viz genverIliz Dirinon10 eur 30
Sul 20 a viz meurzIliz Dirinon10 eur 30Ur ger galleg bennag a vo, evid ar re o dije ezomm
Yaou 1 a viz ebrelIliz Trelevenez5e goude leinYaou Gamblid
Gwener 2 a viz ebrelIliz Trelevenez5e goude leinGwener ar Groaz
Sadorn 3 a viz ebrelIliz Trelevenez5e goude leinNozvez Fask
Sul 18 a viz ebrelIliz-parrez Landevenneg10 eur

Ablamour d’ar C’hovid 19, overenn ar zadorn d’abardaez a vzeo lidet e iliz Trelevenez da 5 eur keid ha ma vo red lezel plas etre an dud ! Goude-ze e tistroim da chapel ar Minihi.

Messe en breton
La messe du dimanche, que nous célébrons le samedi soir à 17h, sera célébrée désormais à l’église de Tréflévénez, tant que dureront les obligations liées au Covid 19. Nous retournerons à la chapelle du Minihi dès que possible.

>> Gwelit ive : Plas sevenadur hag yez Vreiz en on bodadegou a pedenn, gand an Aotrou ’n Eskob Klemant Guillon, eskob Kemper ha Leon, Pask 2004 (e galleg).