Accueil  -  Toute l'actualité FEIZ  -  Keleier  -  Ar gelaouenn MINIHI LEVENEZ (N175)

Ar gelaouenn MINIHI LEVENEZ (N175)

En niverenn-mañ e kavoc’h :

• pennadou bet embannet war ar C’hourrier hag er jounal Ya,
  • ha goude-ze or studiadenn war ilizou ha chapeliou parrez nevez Sant-Erwan Montroulez (Poltriji Maryse Floch)

E miz gwengolo e kavoc’h hini Kastell-Paol ha gorre-Leib, hag hini Sant-Tivizio ha Bro-Landi.

La revue Minihi Levenez (numéro 175)

Ce numéro 175 :

• reprend des textes parus dans le Courrier et dans le journal Ya dans la seconde moitié de 2020,
  • présente les résultats de notre étude sur les chapelles et églises de la nouvelle paroisse de St-Yves de Morlaix (les photographies sont de Maryse Floch)

En septembre nous présenterons Saint-Paul Aurélien du Haut-Léon, et Saint-Thivizio ha Bro-Landi.

Koumanant bloaz (Bep tri miz) / Abonnement annuel à la revue « MINIHI LEVENEZ » : 50 €

Evid prena / Bon de commande

KLIKIT AMÃN / CLIQUEZ ICI